6 sty 2016

Nieortodoksyjne podsumowanie grudnia


Za nami grudzień, miesiąc pełen śniegu, świątecznych przygotowań i prezentów. To także miesiąc, w którym miała miejsce druga edycja BookAThonu, w której i ja wziąłem (po raz pierwszy) udział. Mimo obowiązków i świątecznego szału udało mi się znaleźć trochę czasu na czytanie. Efekty poniżej.

Przeczytane w listopadzie:
1. "Dzieci Gniewu" Paul Grossman
Ilość stron: 368; ocena: 8/10; recenzja

2. "Ości" Ignacy Karpowicz
Ilość stron: 468; ocena: 6/10; recenzja

3. "Harry Potter i Komnata Tajemnic" J.K. Rowling
Ilość stron: 366; ocena: 10/10; recenzja

4.  "Romeo i Julia" William Szekspir
Ilość stron: 152; ocena: 8/10

5. "Republika Piratów" Colin Woodard
Ilość stron: 384; ocena: 7/10; recenzja

6. "Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins
Ilość stron: 328; ocena: 5/10; recenzja

7. "W pierścieniu ognia" Suzanne Collins
Ilość stron: 359; ocena: 10/10

Łączna ilość przeczytanych stron: 2425

Po podzieleniu ilości przeczytanych w tym miesiącu stron przez ilość dni, wychodzi, że codziennie czytałem ponad 78 stron. Tragedii nie ma, a co więcej, jest nawet trochę lepiej niż w poprzednim miesiącu. 

Jak widać po ocenach, w grudniu najlepiej dwie książki, które czytałem po raz enty, czyli "Harry Potter i Komnata Tajemnic" oraz "W pierścieniu ognia". W końcu nie na darmo non stop gadam o tym, jak bardzo uwielbiam obie te serie. Najsłabszą książką minionego miesiąca okazała się mocno przereklamowana i niczym niewyróżniająca "Dziewczyna z pociągu". Do dziś żałuję, że kupiłem tę książkę.

Dodatkowo na blogu pojawiły się:
Filmowa niedziela
Książkowe podsumowanie 2015 roku
Recenzja ilustrowanego Harry'ego Pottera

Oraz coś w klimatach świątecznych, czyli:
Lista prezentów dla książkoholika
Świąteczny berek książkowy

Grudzień uznaję za udany i jednakowo mam nadzieję, że każdy kolejny miesiąc nowego roku będzie jeszcze lepszy pod względem liczby przeczytanych i zrecenzowanych książek.

A Wam ile udało się udało przeczytać w grudniu? :)


9 komentarzy:

  1. Jak na Ciebie to bardzo dobry wynik :D Jestem z Ciebie dumna ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Potter zawsze zasługuje na dziesiątkę! Jestem trochę przeziębiona i wpadłam na szalony pomysł, że przeczytam wszystkie części jeszcze raz, o. ;)

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko mnie teraz łapie jakieś przeziębienie :D

      Usuń
  3. ostatnio coraz więcej osób przypomina sobie Harry'ego i jeszcze wystawia mu znakomite opinie, uwielbiam to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie nie przypominałem, bo pamiętam go od momentu, jak pierwszy raz po niego sięgnąłem ♥ ♥ Seria HP to książki mojego dzieciństwa :D

      Usuń
  4. U mnie w grudniu również zagościł Harry Potter, tyle,że pierwsza część.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem dobry wynik. :) Oby tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły wynik :) Ja czytam średnio 4-5 książki miesięcznie, dlatego podziwiam osoby, które są w stanie czytać jeszcze więcej :D Mi się dla odmiany "Dziewczyna z pociągu" podobała - według mnie to perfekcyjnie nakreślony i przemyślany thriller psychologiczny :)

    Pozdrawiam :)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń