3 sie 2016

Nieortodoksyjne podsumowanie lipca

Lipiec już za nami. Kto by pomyślał, że miesiąc ten minie tak szybko. Pora więc na małe podsumowanie tego, co udało mi się w ciągu ostatnich tygodni przeczytać, obejrzeć i zrecenzować. Ten miesiąc pod względem czytelnictwa okazał się na szczęście lepszy od poprzedniego.

Przeczytane w lipcu:

1. "Listy niezapomniane. Tom II" Usher Shaun
Ilość stron: 416; Ocena: 10/10; Recenzja

2. "Harry Potter i czara ognia" J.K. Rowling
Ilość stron: 768; Ocena: 10/10; Recenzja

3. "Lord Jim" Joseph Conrad
Ilość stron: 354; Ocena: 7/10; Recenzja

4. "Mroczniejszy odcień magii" V.E Schwab
Ilość stron: 402; Ocena: 7/10; Recenzja

5. "Przegląd końca świata: Feed" Mira Grant
Ilość stron: 496; Ocena: 9/10; Recenzja

Łączna ilość przeczytanych stron: 2436

Przyznaję szczerze, że w lipcu nie czytałem żadnej naprawdę złej książki. Spośród wszystkich powyższych pozycji mogę polecić Wam dosłownie każdą, choć to chyba "Feed" okazało się największym i przy tym najbardziej pozytywnym zaskoczeniem, biorąc pod uwagę fakt, że książka ta wywołała na mnie duże wrażenie mimo tego, że nigdy nie byłem wielkim fanem tematyki zombie. Na wyróżnienie zasługują również nietuzinkowe "Listy niezapomniane. Tom II", które są naprawdę ciekawym zbiorem różnorakiej korespondencji. No i oczywiście jest jeszcze "Harry Potter", który dostał ode mnie standardowo najwyższą ocenę, ale jak wiadomo w kwestiach książek, które złożyły się na moje dzieciństwo, bywam nieobiektywny!

Dodatkowo na blogu pojawiły się:

Koniecznie pochwalcie się waszym wynikiem i dajcie znać, czy czytaliście któreś z tych książce, co ja :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo dobry wynik ;) Ja od jakiegoś czasu ostrzę ząbki na "Listy miłosne", nie dość, że ciekawy pomysł, to jeszcze wydane są cudownie. Harry Potter jak najbardziej na dziesiątki same zasługuje!
    Życzę udanego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły wynik, udało Ci się w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłem, że będzie lepiej :D Może w sierpniu uda się jeszcze więcej

      Usuń
  3. "Przegląd końca świata: Feed" aż tak wysoko oceniasz? Planowałam to kiedyś akurat przeczytać, może do tych planów wrócę :)
    Dobry wynik, gratuluję :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mroczniejszy odcień magii bardzo Ci ten książki zazdroszczę! :D Gratuluję wyniku, miłego sierpnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jest czego zazdrościć, bo ta książka z butów mnie nie wyrwała niestety :)
      Dziękuję i wzajemnie życzę udanego sierpnia!

      Usuń
  5. Jaka fajna była ta część Harry'ego, jeszcze Książę Półkrwi mi się podobał bardziej niż inne :) Ogólnie muszę sobie zakupić w końcu swoje egzemplarze Harry'ego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zachęciłeś mnie Feedem :) Harry i Listy oczywiście na propsie.
    oprócz dobrych książek widzę też mnóstwo smakołyków, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie bez smakołyków już nie jest takie fajne hahahaha :D

      Usuń