13 sty 2016

Zimowy Tag Książkowy

Dzisiaj taka zapchajdziura, ponieważ pisanie recenzji ostatnio mi zajmuje trochę czasu, tak samo jak nadrabianie książek i ogarnianie życia. Do tagu nominowała mnie Paula z rude recenzuje. No cóż, może święta za nami, jednak jakby nie patrzeć zima nadal trwa, szczególnie pod względem pogody, która na zmianę serwuje śnieżyce i ulewne deszcze. No to zaczynamy.

KAKAO- książka, która rozgrzewa serce

ŚNIEG- książka z białą okładką

MIKOŁAJ- gruba książka albo bardzo długa seria

RÓZGA- książka, której czytanie było męką

PREZENT- bardzo dobra książka, która możesz polecić każdemu

Jak ktoś chce wykonać ten tag, to zachęcam. Konkretnych nominacji brak.


11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. E tam, tak samo jak u Ciebie, tylko bez nominacji i obrazków :D Mam kryzys, więc post na tym ucierpiał :D

      Usuń
  2. Hmmm :D Chyba czuję się nominowana xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskoczyłaś mnie rózgą dla Flynn,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty mnie zaskoczyłaś formą żeńską napisaną do chłopaka ;)

      Usuń
  4. O czyli Światło Ci się podobał. Ja jestem tą książką trochę rozczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też męczyłam się przy lekturze Gillian Flynn, choć u mnie był to "Mroczny zakątek". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To wydanie „Sherlocka” to jest dopiero tomiszcze. Ledwo do domu doniosłam.

    OdpowiedzUsuń