27 paź 2015

#Tolkienowski Book Tag


Zdjęcie pochodzi z bloga leonzabookowiec.

Cześć i czołem! Pewnie nie wszyscy to wiedzą, ale Tolkienowska twórczość jest mi dosyć bliska (chociaż w nieco mniejszym stopniu porównując do twórczości J. K. Rowling). Zarówno Hobbit, jak i Władca Pierścieni wywarły na mnie ogromne wrażenie, a filmy nakręcone na ich podstawie oglądam przynajmniej kilka razy do roku podczas moich małych maratonów (niebawem pora jeden z nich zorganizować). Z tego też powodu postanowiłem zrealizować tag, do którego standardowo nominowała mnie Paula z bloga rude recenzuje. Enjoy!

Drużyna pierścienia, czyli ulubiona książkowa paczka przyjaciół

Pierścień, czyli ulubiona książka o władzy

Nazgul, czyli książka, która wzbudziła we mnie strach

Bilbo Baggins, czyli książka, która nieoczekiwanie wkradła się do mojego serca

Sam Gamgee, czyli bohater, który mógłby zostać moim przyjacielem
Mark Watney 

Eowina i Faramir, czyli ulubiona książkowa para
Wystarczy spojrzeć na okładkę :)

Gandalf, czyli ulubiony pisarz-czarodziej
J. K. Rowling

Sauron, czyli znienawidzona książkowa powieść

Gollum, czyli bohater książki, któremu współczuję
Leonard Peacock

Hobbition, czyli moja książkowa ojczyzna

Nominacje lecą do:


2 komentarze:

  1. Dzięki za nominację :)
    U mnie też ważniejszy jednak Potter, ale po pierwszym przeczytaniu "Władcy Pierścieni" czułam się taka... mądra :D A do tego to po prostu piękna historia jest.
    "Igrzyska śmierci" niespodziewanie wdarły się również do mojego serca! I muszę w końcu przeczytać "Poradnik pozytywnego myślenia", bo film podobał mi się baaardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ostatnio u siebie ten TAG <3
    Nominacja pochodzi od tej samej autorki bloga :)

    OdpowiedzUsuń